Organizator: Grupa MTP

Pierwsza odsłona Interior Business Summit

Podziel się

Interior Business Summit to nowe wydarzenie w portfelu marek produktowych Grupy MTP. To dwudniowa konferencja dedykowana firmom działającym w branży wnętrzarskiej, meblowej i dekoracyjnej.

Branżowa konferencja po raz pierwszy

Interior Business Summit to dwudniowa konferencja dedykowana wszystkim zainteresowanym tematyką skutecznych działań promocyjnych i marketingowych na rynku wnętrz i dekoracji.

 

 

 

 

Dlaczego taka konferencja?


Po pierwsze zdaliśmy sobie sprawę, iż jest wiele eventów, konferencji i szkoleń dedykowanych architektom i projektantom organizowanych przez producentów, którzy zabiegają o współpracę z nimi. Jest całe mnóstwo konferencji i webinariów o tematyce marketingowej traktujących szeroko tematy promocji i marketingu online i offline. Dlatego pomyśleliśmy o tym, by stworzyć konferencję, w której z jednej strony oddamy głos agencjom PR, projektantom, vlogerom by oni opowiedzieli o swojej perspektywie współpracy z producentami, a z drugiej strony dostarczyć profesjonalnej wiedzy na temat działań promocyjno-marketingowych dedykowanych konkretnie branży wnętrzarskiej. Stąd do udziału w konferencji zapraszamy działy marketingu, sprzedaży i promocji firm działających w branży wnętrzarskiej, meblowej i dekoracyjnej, jak również osoby zainteresowane aktualnymi trendami w komunikacji i prezentacji oferty w social mediach oraz budowaniu relacji z projektantami i architektami.

 

 

Osią dyskusji będzie marketing i promocja w czasach kryzysu, ale i nie tylko. Wśród tematów jakie się z pewnością pojawią będą między innymi zmiana stylu życiu – wpływ na trendy we wnętrzach, sprzedaż internetowa - znak czasu czy konieczność, komunikacja marki w branży wnętrzarskiej w czasach kryzysu czy innowacyjne kanały współpracy z architektami wnętrz/ blogerami.

Z nową wiedzą zdobytą na konferencji skutecznie zredefiniujesz swoje biznesowe cele, przeprojektujesz komunikację z rynkiem oraz relacje z odbiorcami i architektami w kontekście nowej postcovidowej rzeczywistości.

Podczas wydarzenia poruszane będą tematy z 4 obszarów:

  • relacje
  • komunikacja
  • trendy
  • technologie